27.8.2015

27. srpna 2015 v 19:41 | Fancy
Ahojky,
předpokládám, že tenhle článek bude hodně dlouhý a píšu ho tak nějak bez mustru, na "ostro". Sorry za chyby, překlepy - no však to znáte.
Důvodů proč jsem nepsala je hned několik, připravovala jsem se na dovolenou, byla jsem na dovolené a vybalovala jsem z dovolené, no a nakonec v posledních pár dnech jsem dodělávala školní povinnosti. Měla jsem celkem dost Nek, protože jsem hodně chyběla, takže jsem se musela naučit na pár testů a tenhle týden si je dopsat. Tím pádem se ze mě stává oficiálně druhačka a ačkoliv se to může zdát někomu jako prkotina, pro mě je to úspěch jelikož mám se školou celkem problémy. Ne s učením jako takovým, ale se samotnou školou a tohle to jen dokázala. Bez problému se naučím na testy a také mi jde mnohem lépe práce doma v klidu, než ve škole.
Další věc co souvisí se školou, ale ne až tolik je, že jsem nejspíš přišla o hodně důležitého člověka v mém životě a ačkoliv jsme se v posledních měsících hodně odcizily, pořád jsem v něm viděla toho co mě na začátku školního roku podržel a pomohl zařadit se do kolektivu. Stále jsem doufala, že se to zase nějak udobří a budeme se bavit jako dřív... Mimochodem nebyl to jen školní kamarád, jednou jsem u něj i spala a bavily jsme se i po škole a o prázdninách.
Bohužel jak to tak chodí, štěstí nemůže trvat věčně a tak mého kamaráda v neděli srazil vlak. Leží v nemocnici v umělém spánku a má poškozený mozek, ani není jisté, že se někdy probere.

Dovolená se vyvedla skvěle, nakonec mi ani nevadilo chladnější počasí ideální pro výlety.
Bydlely jsme v městečku pár kilometrů od hranic s Bosnou a Černou Horou, v Podgoře.
Je to krásné turistické středisko, které mám prochozené, troufám si říct, křížem krážem. Jezdím tam od mala a miluju to tam! Z moře koukáte na pobřeží na hory a na druhé straně na ostrovy :3. Je tam pořád kam chodit. Památník "rackovo zlomené křídlo" pro připomínku války v Jugoslávii, stará podgora zdevastovaná zemětřesením, kostelík, lesy, fíky... :3
Navštívily jsme i sousední Bosnu a Hercegovinu konkrétně městečko mostar, jehož dominantou je starý (resp. nový zrekonstruovaný) most zapsaný v UNESCO přes úžasně modře průzražnou řeku Neretvu.
Povšimněte si skákajícího člověka mezi mostem a řekou.
V Bosně je hodně toulavých psů, měla jsem chuť jednoho vzít k nám domů, bohužel zbytek osádky našeho auta protestoval :( :D.
Po Mostaru jsme navštívily vodopády Kravica, bohužel bylo pršavo a tak jsme se nekoupaly.
Nedaleko Podgory se nachází Makarská, jedno z větších turistických středisek, jako skoro každou dovolenou jsme zavítaly i tam.
Bohužel další městečko nafocené nemám, protože jsem ssebou něměla foťák, ale bylo jím Tučepi, město do kterého jsme šli pěšky s Podgory.
No a pak jsme ještě vyjeli na jednu moc hezkou vyhlídku ze které byl dobrý výhled na pobřeží a vzdálenější ostrovy (Bol, Hvar, Brač). Moc mě tam zaujala tahle silnice a u ní to moře :3.
Úplně posledním místem co jsem na dovolené navštívila byl Split a spolu s ním Diokleciánův Palác taktéž zapsaný v památkách UNESCO.
Velké díky patří těmto dvoum lidičkám, bez kterých bych se na dovolenou nedostala a díky nimž jsem si to tam i moc užila :). P.S. Lepší řidiče by jste marně hledaly :D.
A jedna z hodně mála fotek na kterých jsem já a jsou v mém foťáku :). Vypadám tam teda o dost tlustší :(( :D
Snad po tom smutném začátku, alespoň trošku optimistický konec :). V brzké době se můžete těšit i na novinky ohledně modelů. Přijedou k nám dva tradíci :)!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.